Les Pages Jèrriaises

L'Art Nouvé

L'Art Nouvé 'tait un mouvement artistique tchi d'vînt populaithe en Ûrope et en Améthique du Nord duthant l's années 1890.

William Morris et l'mouvement Arts and Crafts avaient prîns du Néo-Gothique un întéthêt dans les designs du Mouoyen Âge et r'nonchant la production îndustrielle et r'gardant d'èrché les flieurs et les pliantes pouor l'înspithâtion. Quand des designs du Japon arrivîtent en Ûrope, chenna înfluencit l'design étout et nou dêv'loppit eune manniéthe dé design tch'avait des lîngnes organniques tchi touônnaient et r'touônnaient coumme des tigues dé pliantes.

Les nouvelles méthodes dé production îndustrielle aîdgîtent la faîs'sie d'ité et l'Art Nouvé d'vînt faichonnabl'ye pouor les meubl'yes, la bijout'tie et l'architectuthe. En Allemangne et Autriche, lé magâsîn Jugend rapportit la faichon et l'Art Nouvé Autrichien a nom en Allemand Jugendstil.

En France, l'Art Nouvé fut fait sèrvi pouor lé conmèrce dans d's annonches. L'artiste Tchèque, Alphonse Mucha, fit bein d's affiches s'lon eune manniéthe d'l'Art Nouvé.

 

Viyiz étout:

 

Les Pages Jèrriaises