|
La Fête Nouormande èrvînt siez nous du 3 au 9 d'Juîn 2002. Ch'fut la pus grande et la miyeu célébrâtion d'not langue et d'not' tchultuthe, et des langues et tchultuthes dé Dgèrnésy et d'la grand' tèrre.
À la cauchie et à l'aéroport d'Jèrri, nou vait chu m'sage êcrit sus les portes : " Séyiz les beinv'nus à Jèrri ". Ch'tait don vraînment un pliaîsi pouor les Jèrriais d'pouver dithe "beinv'nu" à touos les cheins tchi prîntent part dans la Fête Nouormande en 2002 en Jèrri.
Ouaithe qué l's Îles et la grand' tèrre saient s'pathées par tchiques kilomètres dé mé, jé chârons eune tchultuthe Nouormande. Y'avait d's èrcitâtions et chansons en Jèrriais, Dgèrnésiais et Nouormand d'la grand' tèrre - et d'la dans'sie, d'la mûsique, des couôteunmes et des gammes. Ch'est tréjous un pliaîsi d'vaie toutes les difféthentes costumes des participants! Un tas d'fanne pouor les jannes et les vièrs !
Y'avait étout un tas d'aut's activités: des fricots - des mèrvelles, du pain, du cidre, d'la biéthe, du thé, du vîn. Y'avait d's expositions d'êtchipement et techniques agritchultuthels du temps pâssé et d's annimaux d'fèrme étout.
|