Evening Post 1965
Grande Séthée Jèrriaise Samedi le 7 Novembre, à 7 heuthes du sé. Le Réverend J.S. Norman es'sa l'Adjudicateu'.
Compétitions pouor la coupe E. J. Luce; et classes ordinaithes R'citations de san chouaix et chansons Jerriaises, et pis:
Une touote-à-fait nouvelle attraction - est dounnée pouor la miyeu' r'présentation entre-Pariaissiale. |
Chroniques de Jersey 1936
Aujourd'hui Samedi le 5 Novembre à Springfield. Section Jèrriaise L'Adjudicateu' essa' Moussieu le Juge Piné. Compétitions pour la Coupe E. J. Luce.
La Sethée à 7 heuthes:
Chansons.
4 pièches d'une acte par difféthentes |
Les livres d'Ercitations Jerriaises
pour 1950 sont en vente ach'teu
ès "Chroniques"
Prix... 1/-
Grande Séthée d'Jèrriais
Samedi tchi vaint, le 2 Novembre à 7 heuthes.
Y aitha des "Bus" de la J.M.T. pour vous r'porter tous siez-vous
Ne mantchiz pas l'occasion! |
Les Chroniques de Jersey
Octobre 1929
Toutes les Classes comme les autre' années pour les jannes filles et les jannes garçons d'dgiêx-huit ans et en d'sous pour la Coupe "E.J. LUCE." Pour les "grand'personnes," i'y-à ch't'année une supèrbe Coupe en argent, presentée à la Section Jèrriaise par Moussieu C.W. Binet. La Coupe es'sa app'lée "la Coupe BINET" et comme les autres Coupes de la Section, essa t'nue pour l'année par le Compétiteur tch'obtcheindra l'pus haut nombre d'mèrques dans les Classes pour dames et messieurs. Pour la "Coupe-es-Enfuntchis," la classes "entre-paraissiale," les conditions ont 'té modifiées un mio. Ch't'année, la Pieche, tchi dév'tha être en un Acte comme l'année passée, pouôrra être d'une duthée d'au grand pus 30 minutes et pouôrra être présentée par 3,4 ou 5 joueurs. La piéche dév'tha être la production d'un paraissien, mais pas nécéssaithement par un Auteur actuellement vivant. Et pis, enfin, un prix special est offert par le Comité d'la Section pour la piéche en Jèrriais, en vers ou en prose, tchi s'sa considéthée la milleuthe et la pus conv'nable pour èrcitation. Le Comité s'résèrv'tha l'drouét d'publier toutes ou autchunes des piéches tchi s'sont entrées pour chutte compétition.
|
Chroniques de Jersey 23/6/1937
(Section Jèrriaise).
Hourrah l's Amateurs. Ch'est Samedi tchi veint, -
I'-y-a ieu tchestion entouôrre la reglle gouvèrnant l's' |
Chroniques de Jersey 22/9/1937
Viyiz étout: