La Fête des Rouaisouns |
La Fête Nouormande fut d'èrtou siez nous du 23 au 30 d'Mai 2005. Ch'est la pus grande et la miyeu célébrâtion d'not langue et d'not' tchultuthe, et des langues et tchultuthes dé Dgèrnésy et d'la grand' tèrre. À la cauchie et à l'aéroport d'Jèrri, nou vait chu m'sage êcrit sus les portes : Séyiz les beinv'nus à Jèrri. Ch'tait don vraînment un pliaîsi pouor les Jèrriais d'pouver faithe la beinv'nue à touos les cheins tchi lus en vont prendre part dans la Fête Nouormande en 2005 en Jèrri.
Ouaithe qué l's Îles et la grand' tèrre saient s'pathées par tchiques kilomètres dé mé et huit chent ans d'histouaithe, jé chârons eune tchultuthe Nouormande. Y'étha d's èrcitâtions et chansons en Jèrriais, Dgèrnésiais et Nouormand d'la grand' tèrre - et d'la dans'sie, d'la mûsique, des couôteunmes et des gammes. Ch'est tréjous un pliaîsi d'vaie toutes les difféthentes costumes des participants! Un tas d'fanne pouor les jannes et les vièrs ! Y'avait étout un tas d'aut's activités: des fricots - des mèrvelles, du pain, du cidre, d'la biéthe, du thé, du vîn.
En 2005, j'fêtînmes les Rouaisouns auve nos parchonnièrs d'la Sociêté Rouoyale Agricole dé Jèrri à lus centre à La Trinneté. Et duthant toute la s'maine dé d'vant y'avait des présentâtions en Ville, d'la poésie, d'la beusquéthie et j'fînmes braithe les peîles!
Séyiz les beinv'nus!
Lundi l'23 d'Mai
Vendrédi l'27
Y'eût un sèrvice en Jèrriais l'Dînmanche à méjeu avant lé c'menchement du progranme d'èrcitâtions et présentâtions. Coumme en 2002, l'églyise Méthodiste offrit eune chapelle.
Y'eût un souper à La Trinneté l'Sanm'di au sé auprès la freunm'thie d'la preunmié journée.
La Fête Nouormande 2003 - Dgèrnésy Photos d'la Fête Nouormande 2003:
La Fête Nouormande 2002 - Jèrri
|