Quant chès l'temps des députations, si ch'est que l'sien qu'nous d'mande de r'prendre la poste pouor-une autre trais ans n'd'vise pon fort ès Etats, nous dit tréjous que ce ne sont pas les d'vis qui comptent mais l'travas qui s'fait en couomitté. Pouor seur, il y a hardi d'vérithèt dans dithèt r'merques mais p't'être bein que chein qui s'passe en Couomitté n'est pon tréjous pliaisant, surtout quant nous est un miot tétouanne de sa sorte.
Mé, j'ai oui pasler d'une scène qui s'passi il y a tchique temps dans ieunne des salles du greffe et j'sais bein qu'un Recteur d'vint fort mârri en viyant un député fumer une cigarette.
A dithe la vérithèt, l'affaithe cauffi pu que la cigarette à notre Député, car chu Recteur était si mârri qui s'lèvi et n'voulit pon craithe à l'extchuse que ch'tait par habitude que notre député avait ieut l'malheur d's'présenter la cigarette à la becque!
L'pouorre homme en resti touot ébaubi en entendant l'sermon de Moussieu l'Recteur.
Viyant que l'affaithe n'est pon encouore settlée et qu'nos deux membres du Couomitté sont pour seur des gens de religion, mé, touote bête que j'sis, j's'rais d'avis d'lus rappeler, pouor que lus mauvaise humeuthe s'n'aille en fumée, que nous pouorrait dithe que la cendre de cigarette est buanne chose pouor rappeler ès grands d'la terre qu'nous n'est que cendres ou poussièthe, et qu'nous r'devindra cendres ou poussièthe, siez pids souos terre!!
Ch'est p't'être pouor chunna que nous fit mettre des ash-trays dans chutte salle tchiques jour d'vant.
Honni soit qui mal pense à mes d'vis.
Viyiz étout: