Les Pages Jèrriaises

L'Associâtion Jèrriaise des Gens dé la Bouais'sie: La convèrtissement d'matéthiaux

 

La Conver'tissement d'Mathéthiaux est l'action d'procès en orde de rempliaichi materiel fabritchie auve une nouvelle articl'ye. En géneral, ch'est considether une bouonne idée, et d'même j'allons raisonner l'pouor et l'contre.

Pour economiser sus l'énergie - au mins 70% pus d'ênèrgie est faite servi dans la mannifactuthe de papi d'un bouais, tch'in est de papi gaspilyi. Mains d'usage d'ênèrgie r'effet mins d'pollution.

Pour reduithe le montant d'hâsi par exampl'ye, faudrait remplyi cârriéthe ou servi la pliaiche d'incinération.

Pour reduithe la d'm'ande de matériel, dans chu cas l'bouais, ch'est estînmer tch'il est nécessaithe de servi l'usage de 10 a 17 bouais en orde d'obtenin un tonne de papi et ch'la suffie pour envithons 7,000 copies de gâzettes nationales.

Pour protègi l'habitat sauvage. Les forêts, landes et prairies sonts detruites en ordre de plianter des bouais pour la production d'papi, mais chés nouvelles bouais'sies ne sonts pas les meilleurs pour la protection d'nôt natûthe sauvage. Ch'est estînmer que seulement 1 % (iun du chent) de papi manufactuther est d'l'originne de forêt tropicale, 2/3 (deux tchiers) vint de colonies d'pulpe ou d'forêts d'densité, la grand partie etant de pays d'industrie.

Faut offri au peuplye une certaine responsibilité dans l'envithons car auprès tout chés, l'individuel tchi fournie le rebut en la preunmiéthe instance. La problème est que le procès de converti d's'affàithes fait servi d'l'ênèrgie, et cause la pollution, et d'même le ségret est d'identifier éyou que j'pouvons sauver la perte. Faut decider la possibilité de èrservi une chose au lieu d'la detruithe. Dans l'temps passé ch'tait la couôteunme d'erpather au lieu d'envier hors, et des contenants d'mangi et d'bouaisson se servais pour d'autres choses un coup q'lus utilité etait passé. La vente d'habillements et autre choses d'deuxième main sonts de bouonnes manniethes de s'assuther de re-servi au lieu de j'ter.

Jèrri est responsablye pour pus d'bataclian d'maison par membre d'peuplye qu'autchune autre pays dans l'monde, et ch'nna inclu l'Amèthique, et l'Angliétèrre, et chaque année le montant augmente. La grand partie de gaspillage est incinerèr a Bellozanne, quouaiqu' jusqu'a dreinment, les Services Publiques exportées les gâzettes en Angliétèrre pour convertissement, mais l'couôtage d'exporter a causer l'arrêt. Ieune des problèmes de d'meuther sus une île est l'couôtage d'exporter.

Duthant les dreines années la Compagnie Jersey Telecoms auve l'aîgue des Gens d'la Bouais'sie ont encouothagi l's îlemans d'ertouonner les livres d'télephones, et ils ont 'tait env'yiers en Angliétèrre pour convertissement. L'île de Dgèrnsesy sus l'auts main a'tait recompensée dèrniéthement pour ses efforts de convertissement et a converti 6,000 tonnes de vèrre duthant les pâssées quatre ans.

Etant que je n'sommes pas étchipées pour converti a un degré convenablye, 'tch'est que j'pouvons faithe pour alligi la disposition d'hâsi en Jèrri?

1. En boutiques, erfusées trejous du patchage de papi ou plastique si possiblye.

2. I'a bein des manniéthes de réduithe la quantité d'hâsi que j'produisons.

3. I'a différentes manniéthes de sauver l'grégais, par examplye. I'a plusieurs mouoyens que i'pouvons aidgi a dinminnuer la production d'hâsi, et j'pouvons tous prendre part dans un ëffort d'aver une influence sus les montagnes de gaspillages tchi s'atchumulles dans nôt ile. I'a plusieurs compagnies dans l'ile tchi sonts trejous prets a r'converti ches articlyes qu'ou n'avez pus besoin.

 

Julia Meldrum

 

 

Viyiz étout:

 

Les Pages Jèrriaises