Les Pages Jèrriaises

La Révélâtion, Chapitre 7, vèrsets 9 à 17



Épis j'vis eune grande armée d'gens qué nou n'pouôrrait pon compter, dé toutes les nâtions et dé touos les tribus et peupl'yes et langues. Habilyis en blianches robes et auve des branques à la main, i' prîntent lus pliaiches l'avant au trône et à l'Angné,
et d'eune grande vouaix i' dîtent, "Salut au Bouôn Dgieu tch'est assis sus l'trône et à l'Angné!"
Et touos l's anges 'tait à l'entou du trône, et des gouvèrneurs et des quat' bêtes; et i' lus prostèrnîtent l'avant au trône, en louangeant l'Bouôn Dgieu en dîthant,
"Qu'i' sait ainchîn: qu'la bénédiction et la glouaithe et la sagesse et la louange et l'hounneu et l'pouvé et la forche saient donnés au Bouôn Dgieu à tout janmais. Qu'i' sait ainchîn."
Et iun des gouvèrneurs rêponnit et m'dit, "Les cheins habilyis en blianc, tchi qu'i' sont et dé ioù qu'i' vîntent?"
Et j'lî dis, "Messire, ou l'savez." Et i' m'dit, "Ches'-chîn sont les cheins tch'ont pâssé la grand' êpreuve, et lus robes ont 'té lavées et blianchies dans l'sang d'l'Angné.
Né v'là pouortchi qu'i' sont là l'avant au trône du Bouôn Dgieu, et i' sont ses sèrveurs niet' et jeu siez li; et l'chein tch'est assis sus l'trône es'sa lus abri:
i' n'éthont d'aut' faim ni sé; et i' n's'sont d'aut' brûlés par l'solé;
car l'Angné tch'est sus l'trône s'sa lus gardeux et lus dgide ès fontaines dg'ieau vivante, et i' siqu'tha toutes les lèrmes dé lus ièrs.

 

Viyiz étout:

 

Les Pages Jèrriaises